5 Aralık 2010 Pazar

İnsanlar Konuşa Konuşa

Geçen servisi kaçırdım. Evet bildiğin kaçırdım, tam indim apartmandan hareketlenmiş yol almış bile,
koş koş duyan yok tabi. Ee napalım fazla yürüyüş yapmayayım dedim sabah sabah, hiç yürüyesim yok. Otobüs durağına doğru yol aldım. Bir tane köpeğin biri hop bir anda çıktı karşıma kahretsin pis pis bakıyor.
Sabah sabah bidaha koşmayalım deyip yolumu uzatmak pahasınada olsa sağdaki sokağa daldım. Hemencecik oracıkta bir pastahane vardı girdim, poaçaları da çok güzel kokuyor dayanamadım.
Aldım durağa doğru yürüyorum, kahretsin aynı köpek, bende de timsah kanımı var ne takip ediyor hayvan.
Poaçalara geliyordur belki ama vermem onları ben yicem.

Elimde de tripot var(malumunuz) diyorum saldırırsa indiririm bi tane.
Durağa geldim hala arkamda. Durakta oturacak yerde yok ayakta durmak isytemiyorum. Daldım durağın içine hop bikaç kişi kaçtı hemen. Dedim oh iyiymiş bea, geçtim oturdum hiç bişi yokmuş gibi.
İyice havaya girdim tabi.
Neyse otobüsümüz geldi, ayaklandım bende, tam bincem el kart arıyorum yok. Kahretsin yaf bu kadar olur lanet. Durakta oturduğum banka baktım ahah oraya düşmüş, indim hemen elkartı aldım yeniden otobüse binecektimki, şöför kapıyı kapattığıyla gitmezmi. Otobüsüde kaçırdık haydee...
 Yürü babam yürü. İyiki sabah yürümelim dedik. Tramvaya kadar yürü.
Neyseki tramvaya binebildim.
İndikde inmez olaydım. Yürü yürü ne bitmez yol. Okula yaklaştım neyseki, bir baktım bida köpek kahretsin bu kadar olur.
Yine neyseki kedi gördüyle onu kovalamaya başladı.
Kedicikte arabının altına girdiyle saklandı.

Neyse asıl anlatacağım konuya gelelim şimcik.
Aşağıda soldaki melis marangoz. Malumunuz lolumsu.
İşte tam oracıkta gerçekten, gözleriniz kamaştı değil mi.


Maceramız kitapçıda başladı. Kültürparkta sona erdi.
Böylede yazı mı olur kardeşim diyorsun ya.
Olur işte
Bal gibi.
Mmmmhhh.

Çokta egzazntirik oldu çokta mistikimsi oldu benim için, melis sayesinde tabiki.
Tanıyın o kızı ha, googleye yazınca çıkıyor gerçi.

Ben iyiki tanıdım, iyiki çünkü konyada nadiren kültür-sanat yapılabilecek kişilerden...

Çokda hoşbeş hadi bakalım.

Böylede yazımı bitirilir diyorsun ya.
Gene yaptım işte pişman değilim.
Hemde bu sefer kestane gibi.
Mmmmhhh...